21 Kasım 2009 Cumartesi

Ne düşünüyorsun?

Facebook'ta durum (status...) hanesine yazdıklarımı toparlasam 'roman olur'...

Şaka bir yana, aşağı yukarı her gün bir defa ister istemez durup 'düşünmeme' neden oluyor Facebook: Ne düşünüyorum?

İnsan uyumadan bütün bir haftayı çıkarabilmeli diye düşünüyorum. Ya da en azından 6 günü. Pazar günü de uyku günü olmalı.

5 ayda anlayamadığımı 5 sayfada bana anlatabilen teoristler olduğu sürece benim için henüz bütün umutlar tükenmemiş demektir diye düşünüyorum.

Bütün derslerin aslında tek bir ders olduğunun anlaşıldığı ve içselleştirildiği trans anına ramak kala bir yerlerde olduğumu düşünüyorum.

Çift dikişin en iyi öğrenme yolu olduğunu düşünüyorum. Karşılaştırmalı, eleştirel düşüncenin önünü açıyor aynı dersi iki kere almak.

Uyku, rüya ve hayal gibi bizim için birbirinden farklı olan üç kavramın İspanyolca'da tek bir kelimeye (sueño) sığmasının şaşırtıcı olduğunu düşünüyorum.

Yaşadıklarımdan öğrendiğim çok şey olduğunu düşünüyorum. Önceden ezberlenmiş dizelerin yeni yeni anlamlandığını düşünüyorum.

1 yorum:

deniz kabuğu dedi ki...

ayrıca bkz. http://sarpers.blogspot.com/2009/11/ne-dusunuyorum.html

Sarper'i okudukça benim yazdıklarımın biraz sıkıcı kaldığını düşünüyorum =P Hep dersten bahsetmişim...